رژیم مناسب برای بیماران کیست کیست
نوشته شده توسط : Andy

رژیم مناسب برای بیماران کیست کیست

اول از همه، بیماران باید توجه داشته باشند برای جلوگیری از خوردن غذای شور، به منظور اطمینان از این که این وضعیت افزایش یا عود نخواهد کرد. رژیم غذایی کیست کلیه باید مواد غذایی سالم کمتری مصرف کند، از جمله ترشی. از آنجا که آسان است باعث ایجاد ادم، که بیشتر در معرض کلیه است.
ثانیا، برخی از مواد غذایی با خواص تحریک کننده نیز باید در بیماران مبتلا به کیست های کلیوی اجتناب شود. در شرایط عادی، رژیم کیست کلیه باید تحرک کمتر تند، مانند فلفل، الکل، میگو، خرچنگ و غیره بخورند. در مورد شراب، الکل برای تحریک کلیه ها بسیار مهم است. این فعالیت پلیسیستین را تحریک می کند و رشد کیست را تسریع می کند.
سپس برخی از سوء تفاهمات در مورد رژیم غذایی در زندگی وجود دارد. یکی از رایج ترین آنها این است که "چه چیزی باید بخورید؟" غذاهای پخته شده از غذاهای رحم و حیوانات حیوانی برای بیماران مبتلا به کیست های کلیوی، به خصوص کبد حیوانات مناسب نیستند. در طول پروسه حیوانات کشته می شوند، بسیاری از سموم در کبد و کلیه ها، به خصوص کبد، باقی می مانند. عملکرد کبد سم زدایی است. توکسین هایی که توسط بسیاری از حیوانات متابولیزه می شوند در اندام های داخلی قرار می گیرند. اگر بیماران این مواد را مصرف کنند، به ناچار بار سنگ کلیه را افزایش می دهند و شرایط را تشدید می کنند.
همچنین برخی از غذاهای رایج موجود در زندگی نیز می توانند اثرات منفی جدی بر روی بیماران مبتلا به کیست های کلیوی داشته باشند. غذاهای رژیمی و غذاهای حاوی پروتئین باید کمتر مصرف شوند. از آنجا که این غذاها، به ویژه پروتئین های دارای پروتئین، دفع کلیه را کاهش می دهند و بیماری های کلیوی را تسریع می کنند.
با توجه به تمام مواد غذایی ذکر شده در بالا، باید احتیاط کنید، اما بهترین راه این است که درمان مناسب را برای کمک به تعمیر سلولهای آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در حال حاضر طب غربی تنها می تواند discomforts و نشانه ها را از بین ببرد، شما باید درمان دیگری برای درمان بیماری کلیه از ریشه پیدا کنید. کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی درمان های طبیعی را برای مدت زمان طولانی مورد مطالعه قرار داده اند و سیستم درمان دارویی گیاهی را برای انواع بیماری های کلیه توسعه دادند. و بیشتر و بیشتر بیماران خارجی از این درمان ویژه طبیعی سود می برند. اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: